fredag 5. august 2011

Pimp your iPhone!

Jeg ble litt inspirert av dette innlegget, og bestemte meg for å sjekke ut e-bay sitt utvalg av "iPhone bling." Siden mine favoritt cover er enten knust (ops..) eller gone missing kjøpte jeg dette:


Det kostet meg 35,74 NOK! Not Bad! Jeg har også lagt inn bud på dette:


Syns det var ganske retro og morsomt! I tillegg har jeg funnet noen andre cover jeg syns er ganske kule. Denne søte bjørnen er til iPhone 4:


Dette fine champagne fargede coveret kan dessverre ikke sendes til Norge, men jeg måtte bare ta det med!


I tillegg fant jeg disse kule stickerne man kan klistre på den runde "knappen" nederst på telefonen:


Til slutt fant jeg dette praktiske og fine armbåndet man kan bruke til å feste mobilen til armen når man er på jogge- eller sykkeltur, eller når man trener! Det finnes også i andre fine farger og modeller.


Kult, eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar