mandag 8. august 2011

Første skoledag!

Da var første skoledag på Imageakademiet vel overstått! Det ble en kort dag med litt orientering, omvisning på skolen, og utdeling av pensum (som vi slipper å kjøpe selv!!). Det virker som en koslig skole med hyggelige ansatte og medstudenter. Minner egentlig litt om grunnskolen! Vi skal ha ordenselever på rullering, lekseplan og tallkarakterer!

Da jeg gikk til skolen i dag hadde jeg så store sommerfugler i magen at jeg nesten ikke fikk puste, og jeg var så mo i knærne at jeg ble litt bekymret for at jeg ikke skulle komme meg dit! Men det gjorde jeg, heldigvis! Utrolig deilig å møte så mange andre med samme lidenskap som meg! Selv om det var flere som sa at de var der bare for å "prøve ut" om det var noe for dem.. Ikke at det er noe galt med det, alle kan jo ikke vite hva de vil jobbe med fra de er 6 år gamle! Men jeg skal innrømme at jeg ble litt overrasket/skeptisk da jeg så at hun som satt seg foran meg hadde på seg jeans og en slapp hettegenser..

Ellers var det en god del 19 åringer, og ca 1/3 av klassen var frisører og/eller make-up artister! På fredag skal vi ha grilling og fest i bakgården sammen make-up studentene, så da skal jeg prøve å få tatt litt bilder av skolen og alle de stilige menneskene! I mellomtiden har jeg funnet frem noen bilder fra min første skoledag i 1. klasse (altså etter førskolen som det het i gamledager), og jeg må si at jeg så ganske så trendy ut i mitt daværende favorittskjørt! Får litt lyst til å klippe pannelugg igjen når jeg ser på dem!

 PS: Beklager den dårlige kvaliteten på bildene, har tatt bilde av fotokopier med mobilen.



Her er jeg og Vanessa, og i bakgrunnen står mamma i hvit skjorte, like stilig som alltid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar