lørdag 20. august 2011

Braids

Hvis jeg måtte velge én frisyre for høsten er det fletter! Stramme, løse, oppsatt, lange, fiskebens fletter.. You name it, I love it! Praktisk er det også. Man unngår alle flokene man får i nakken av å gå med skjerf, og man slipper statisk hår som klistrer seg til ansiktet. Min favoritt er fiskebens fletten (eller fishtail braid), som også er den fletten kjendisene sverger til i år. sSkulle bare ønske jeg klarte å lage den selv! Anyone?

Angela Simmons valgte en romantisk versjon av fletten med noen løse lokker som rammer inn ansiktet hennes på en nydelig måte.

Litt uklart bilde, men jeg elsker denne versjonen!

Proenza Schouler viste oss en søt og feminin versjon av fletten på høstvisningen sin back in 2006!

Det er også mange andre fine frisyrer man kan lage med fletter. Her er noen av mine favoritter!
Bohemske Nicole Richie



Til slutt tenkte jeg å vise dere denne kule fletten som Line lagde til på meg på jobben en dag vi ikke hadde så mye å gjøre. Jeg elsker den rufsete stilen som også får håret til å se (enda) tjukkere ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar