torsdag 18. august 2011

First week of school

I dag har jeg vært elev på Imageakademiet i 13 dager, og jeg storkoser meg selv om det er mye arbeid og lange dager/uker! Jeg sier elev og ikke student fordi det er en liten klasse på en liten skole, med et veldig nært miljø. Vi har til og med et egen kjøkken hvor vi sitter og koser oss og babler hver pause (eller skal jeg si friminutt?).

Den første uken fikk vi noen spennende oppgaver, og den første gikk ut på å lage et moodboard. Vi fikk utdelt alle de samme bildene, og alle endte opp med vidt forskjellige resultater. Jeg valgte å ta sort/hvitt kopier av de bildene jeg likte, og så forstørret jeg noen av dem. Her er resultatet;


Jeg likte resultatet til Elin veldig godt også;


En av de andre dagene fikk vi utdelt en hvit herre t-skjorte i XXL, og vi skulle gjøre den om til et modere plagg. Min gruppe endte opp med å lage en body, etter å ha prøvd oss på en litt for trang kjole.. Resultatet ble helt ok, men vi var faktisk den eneste gruppen som valgte å sy inn t-skjorten i stedet for å lage en vid topp! Med det overflødige stoffet lagde vi fletten og rosetten (delvis for å dekke over puppen til bysten, siden det ble en smule lavt skåret..).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar