lørdag 26. november 2011

StyleTV

På torsdag var det altså lanseringsfest for StyleTV, og det var utrolig gøy å få være med på det. Jeg er så heldig! Jeg husker ikke om jeg har fortalt dette, men jeg skal faktisk begynne å videoblogge på StyleTV.no så snart de får programmeringen i orden. Jeg er litt nervøs, men jeg er også utrolig spent!

På torsdag dro jeg til Kunstnernes Hus rett etter skolen hvor jeg hjalp til med diverse småting. Eventet ble sponset av IsaDora og Björn Axén, så før eventet var jeg så heldig å bli både sminket og stylet på håret! Bloggerne Kaja-Marie og Christine blogget live for IsaDora, så du kan også lese om eventet og se flere bilder her.

Det var også rigget et lite studio hvor StyleTV sin nye programleder Marte Skappel og Hege Golf intervuet gjester som Moods of Norway m. fl, og fikk mange tips om mote, beauty og livsstil. Det har allerede blitt lagt ut noen smakebiter som du kan se her og her, og intervjuet som ble gjort med God Kveld Norge kan du se her. Jeg gikk rundt med Gine sitt kamera og tok en del bilder, og noen av dem kan du se her, sammen bilder fra den røde løperen, og litt andre bilder som de "ordentlige" fotografene tok.

Her er et lite bildedryss fra kvelden, og siden mitt kamera fortsatt (...) er nede for telling måtte jeg låne noen bilder fra StyleTV sin facebook side, som du kan like her.

Styledevil Marianne Theodorsen

Marte Skappel

Moods of Norway gründerne Simen Staalnacke og Peder Børresen

Morten Qvale og Dominic Gorham

The woman of the hour: Gine Margrethe!

Fam Irvoll og Peder Børresen



Kingsley D og kveldens best kledde mann


De søte jentene fra Cola Light, som også sponset eventet!


Ida Christine, Marte og Maria som alle så smashing ut!

Modette bloggeren Lene Orvik med venner

Søtingene Inger, Iris, Dina, Pia og Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar