mandag 28. november 2011

Furrry

Lue fra H&M

Vi har vært heldige med temperaturen i høst, men nå kommer snart kulda for alvor og tar oss! Siden 70% av kroppsvarmen forsvinner gjennom hodet (dagens funfact) er det veldig viktig å ha noe varmt på toppen. Jeg elsker den jeg har på bildet over, men jeg syns den ser så innmari syntetisk ut, så i år er jeg på jakt etter en litt finere. Og litt løsere.. Denne er hakket for trang til å bruke briller under, og jeg må jo kunne se. Har tittet litt rundt på nettet, og her er det jeg fant. Favoritten min er nr. 1! Må bare vinne en liten formue på Flax kalenderen min først.. Hvilken liker du best?


1. Net-a-Porter $240 // 2. H&M kr 79,50 //  3. Gina Tricot kr 99 // 4. Nelly kr 749 // 5. H&M kr 70,50 // 6. Nelly kr 599 // 7. Net-a-Porter $195

Har forresten gjort en liten mini-makeover på bloggen. Hva syns dere? For mye grått?

2 kommentarer: