søndag 6. november 2011

New due!


De siste ukene har jeg vært hos frisøren flere ganger enn jeg var i '08, '09 og '10 tilsammen! Først gikk jeg til Sozan på Auster Storo, og endte opp med å se slik ut:


Jeg dro selvfølgelig tilbake, og ble kjeftet på av Sozan som mente det var min feil. Er man virkelig nødt til å spesifisere at man ikke vil se ut som en zebra? Etter at hun hadde "fikset" det så jeg slik ut:


Fra zebra til leopard. Etter dette fikk jeg komme til Marita som var kjempeflink! Et par uker senere fikk jeg det plutselig for meg at jeg skulle klippe meg kort. Hva er vitsen med å ha langt hår hvis du alltid har det i en knute på toppen av hodet?

Denne gangen dro jeg på Inch, og det var en helt annen opplevelse! Utrolig dyktige frisører, behagelig "hytte atmosfære," og massasjestol ved vasken!!! 30 cm med avklippet hår senere ser jeg nå slik ut (har fortsatt kun mobilkamera):


1 kommentar: