mandag 16. april 2012

Ebay shopping!

Siden jeg har hatt det samme dekselet som jeg vant i Mirabling konkurransen til Kaja Marie ganske lenge nå, og siden sommeren kommer og jeg trenger litt forandring, har jeg shoppet litt iPhone deksler på Ebay. I første omgang kjøpte jeg 3 forskjellige, pluss noen søte button stickers, og totalprisen ble kun kr 75,98! Cheap! Et lite tips når du shopper iPhone deksel på Ebay, søk på "cute iphone 4 case," "funny iphone 4 case" eller "cool iphone 4 case!" Hvis du vil ha stickers, bare søk på "iphone button sticker."

 Dette dekselet er kanskej ikke så veldig praktisk pga den store "klumpen" nederst, men jeg tror det kan blir ganske kult hengende rundt halsen på festivaler, konserter og hyggelige sommerkvelder i parken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar