lørdag 11. februar 2012

Moods of Norway @ OFW

I går var jeg på Moods of Norway visningen i Mathallen med Gine og Fryd, og fy søren for et show det var! Vi endte opp med å sitte på første rad, og visningen var kjempera. Den varte i hele 20 min, men for min del kunne den vart mye lenger. Temaet var 30-talls mountaineering, og dere kan se hele visningen HER! Jeg har allerede sett den to ganger på nett, og jeg må le like mye hver gang når dj'en snakker på slutten. han holdt på sånn hele kvelden, haha! Det eneste minuset med kvelden var at det var så høy musikk at jeg fortsatt har øresus..

Mine favoritter var den prikkete palazzo buksen (02:35), den gammelrosa fløyelskjolen (12:30), og den sorte jumpsuit'en (13:08)!

Mitt eneste bilde fra kvelden: Gine som intervjuer gutta på den rosa (!) løperen.




Favoritt nr. 1

Favoritt nr. 2

Favoritt nr. 3




Ph: H. Erøy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar