torsdag 9. februar 2012

Fam Irvoll @ OFW

På tirsdag var jeg på visningen til Fam Irvoll på OFW! Det var litt mye surr med organiseringen, men selve visningen var kjempekul. Det startet med en visning av Fam sitt barnemerke, Little Cupcakes. Musikkinnslaget på midten var litt slitsomt og merkelig (og litt skremmende), men jeg digget musikken under visningen. Til sist var det visning av den "voksne" kolleksjonen. Totalt sett var det nok bare tre plagg jeg faktisk ville kjøpt, men det var stor underholdningsverdi i den crazy stylingen.

Jeg ga opp å ta bilder med mitt latterlige lille kamera, så jeg har lånt noen fra Oslonights. StyleTV var selvfølgelig også på plass på den røde løperen, og filmen kan du ser her!



Den lange ombré kjolen foran til venstre var min absolutte favoritt. Den var helt nydelig!

2 kommentarer:

  1. Var vi på samme visning? Skjønner ikke hva du mener med surr. Du har tydeligvis heller ikke forstått konseptet til Fam....siden du likte best den desidert kjedeligste kjolen. Du bør heller gå på Line of Oslo visningene tror jeg. Det er nok mere ditt opplegg.Mote har du tydeligvis ikke peiling på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg tror nok du har misforstått litt lille venn! Når jeg sier at det var surr snakker jeg ikke om selve visningen. Jeg snakker om "bak kulissene," altså at det var slurvete organisert ovenfor pressen. Hvis du leser gjennom det jeg har skrevet en gang til ser du at jeg skriver at jeg syns visningen var kjempekul, men Fam Irvoll er ikke mote kjære deg.

      Slett