mandag 19. september 2011

Olivia

 


I dag stakk jeg en rask tur innom en eller annen veskebutikk for å fine meg en ny kortholder, og på vei ut så jeg denne nydeligheten fra Modalu. Jeg falt pladask! Er den ikke skjønn? Den har perfekt lengde; den kan brukes som cross over, shoulder bag og clutch! Den har to "rom", noe som er veldig praktisk når man har mye småting i vesken, og det beste av alt er at den har innebygd speil! SPEIL! Hello? Jeg må jo bare ha den! Hadde egentlig sett meg ut MBMJ Bianca Jane on a Leash i vinrød, men den blekner i forhold.

Spørsmålet nå er bare hvilken farge jeg skal velge? Først falt jeg for den fargen som heter Merlot (noe som bare gjorde at jeg fikk enda mer lyst på den), men den er faktisk veldig fin i sort også. Hvilken syns dere jeg skal velge?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar