mandag 12. september 2011

I heart my shoes!

Who doesn't? Her er noen av mine favoritter fra jobben (Økonomisko)!

Skolett i skinn til 599,- Vet ikke hvorfor de er så lyse på tuppen og hælen på bildet, for de er ikke sånn i virkeligheten!

Skolett i skinn til 699,- Finnes også i sort!

Skolett i skinn til 599,-

Skolett i skinn til 599,-

Skolett i skinn til 699,-

Skolett til 499,- Finnes også i sort!

Denne tekstilskoen til 399,- har jeg allerede skaffet meg. Finnes også i brun og sort!

Edit: Dette er vel ikke akkurat god reklame for jobben min, men jeg brukte de nederste for første gang idag, og de er helt forferdelige å gå med. Kjennes ut som sålen er laget av stein!

2 kommentarer:

  1. HAha! Jeg jobbet også en liten stund på økonomisko da jeg var student - men så mange fine sko hadde vi ikke da! De var kjempefine de du viste her!

    SvarSlett
  2. Haha, jeg skal innrømme at jeg var litt skeptisk når jeg begynte å jobbe der! Ble ganske overrasket når jeg så hvor mye fint de faktisk har nå!

    SvarSlett