fredag 2. september 2011

I'm blue!

Beklager den dårlige bloggingen den siste uken (som om det er noen som bryr seg)! Ligger fortsatt her og er syk, og kombinert med dårlig internett er det ikke det beste utgangspunktet for å blogge. Men nå gjør jeg et forsøk!

I faget Farge og Stil har vi hatt en rå dame som heter Lone, som driver sitt eget bli ny-studio i Bærum. Denne dama kan virkelig ALT om farger og stil! Dvs. hittil har vi bare hatt om fargeanalyse, men jeg reger med at hun er ganske god på stil også. Noe av det vi har lært hittil er at alle kler mørke blå, noe som passer meg helt fint siden jeg har ganske dilla på det akkurat nå. I tillegg er det en farge som passer til alle sesonger, og det kan styles med tilbehør i både gull og sølv. Jeg har surfet litt rundt i H&M sin nettbutikk, og plukket ut noen godbiter.

Øyeskygge "mirror on the wall" 29,50 (på salg)!

Skjerf 79,50

Pologenser 199,-

Kjole 399,- Se for dere denne med et smalt belte i livet!

Oxford pumps 399,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar