mandag 30. januar 2012

Fashionlove/hate

Ulrikke Lund sin nettbutikk, Fashionlove, er mye i vinden om dagen. Selv har jeg litt delte meninger. Jeg syns alt hun tar inn i butikkene er superifnt, og jeg skulle gjerne hatt alt sammen, men det er to ting som irriterer meg. Det ene er at hun kun tar inn klær i små størrelser. Enten er det one size, but let's face it; one size = small/medium. Det andre er at alt er veldig overpriset. I og med at alt blir utsolgt med en gang er det tydeligvis ikke alle som er enige med meg der, men det er mye jeg rett og slett ikke gidder å bruke så mye penger på.

Når det er sagt skal hun ha cred for at hun har fått det til, og for at hun jobber så hardt med nettbutikken og firmaet sitt! Her er noen av mine favoritter fra butikken akkurat nå (de uten pris er utsolgt, de med pris finnes fortsatt i butikken). Se for dere det røde skjørtet med den grå t-skjorten og en sort Chanel!



Veske kr 1 399

Genser kr 499 (opprinnelig pris kr 799)


Tee kr 399

Genser 799

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar