fredag 23. desember 2011

Trøsteshopping

Det ble litt trøsteshopping på meg etter eksamen, noe som faktisk var veldig nødvendig siden jeg ikke har noen klær.. Jeg vet at alle jenter sier det, men jeg har virkelig ingen klær! Jeg tar en opprydning i skapet hver høst og vår, og da fjerne jeg alt jeg ikke bruker og ikke kommer til å bruke, og alt som ikke passer. Og denne gangen var det ikke mye igjen.. Kun sommerkjoler meg blonder og blomster. Så jeg skaffet meg noen nye loves!

Tee fra H&M kr 149

Knit fra Lindex kr 199

Knit fra Lindex kr 199

Disse to toppene fra Bik Bok skal jeg levere tilbake, men tenkte jeg kunne vise dere dem likevel siden de er ganske kule!

Topp fra Bik Bok kr 249

Topp fra Jenny Skavlan for Bik Bok kr 299

Denne kjolen fra Match er jeg utrolig usikker på om jeg skal beholde eller levere tilbake. Jeg kjøpte den egentlig til nyttårsaften, men så fant jeg et bedre alternativ. Denne er kanskje litt kjedelig for nyttårsaften, men den kan jo være kul til andre anledninger! Hva syns dere?

Kjole fra Match kr 1199

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar