onsdag 21. desember 2011

Just ordered

Pumps fra Wildflower by Kenza via Nelly

Kjole fra Mina via Nelly

 Prøver å drukne sorgene mine med shopping siden det gikk helt forderdelig dårlig på den muntlige presentasjonen av muntlig eksamen idag! Det viste seg at Mariann Thomassen ikke bare var en del av oppgaven; hun var også sensor!! Jeg er utrolig skuffet, både over min egen innsats og over lærerne våre. Det var som om de hadde fått en annen oppgavebeskrivelse enn oss, og den veiledningen de ga oss var villedende. Oppgaven var et antrekk til en moteserie med Mariann i SVA Magazine sitt April nummer, men vi fikk beskjed om å kun fokusere på Mariann sin personlige stil. Sensorene derimot var kun opptatt av SVA sitt uttrykk, fordi de var på jakt etter to nye assistenter! Jeg får bare gjøre som Mari sa og prøve å ikke bry meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar