søndag 23. oktober 2011

Versace for H&M








Her er mine favoritter fra Versace for H&M kolleksjonen som kommer i butikkene i November. Mine absolutte favoritter er de tre øverste og nr. 6 fra toppen, men jeg kommer kune til å gå for det øverste siden det er det som passer min kroppsfasong best. Har ganske lyst på den lille sorte vesken og de sorte skoene på det nederste bildet også.




Ellers må jeg si at herrekolleksjonen ikke imponerer meg i det hele tatt. Det er kun ett av herre antrekkene jeg liker, men til gjengjeld elsker jeg det! Men det skal en viss type mann til for å kunne gå med metallisk singlet! Ellers liker jeg den rosa dressen med de rosa skoene ganske godt (igjen; ikke mange men kan kle seg sånn), og den sorte skinnbuksen. Resten av herrekolleksjonen er litt for eksentrisk (for å bruke et "snilt" ord) for min smak!

Hva syns dere?

2 kommentarer:

  1. Flott kolleksjon! Jeg skal stille meg i kø 17 nov og håper og sikre meg naglekjolen!!!

    SvarSlett
  2. HAHA, herrekolleksjonen er jo helt krise

    SvarSlett