lørdag 22. oktober 2011

5 inch and up + Nelly

Jeg er så glad! Min absolutte favoritt moteblogger, 5 inch and up, er Nelly's nye gjestedesigner! Hun blir den første ikke-skandinaviske bloggeren som skal følge i Elin Kling sine fotspor, og jeg har all tro på at det kommer til å bli fantastisk. Det eneste jeg er bekymret for er lommeboken min!

5 inch and up, eller Sandra som den finske fashionistaen egentlig heter, studerer klesdesign på en av London's beste skoler. I tillegg har hun en utrolig kul personlig stil. Hun tar dagens trender og legger til sitt eget personlige preg, og resultatet er en rødd, edgy, moderne, urban look med innslag av japansk mote; løstsittende, flagrende og fargerike plagg som leker med kroppsfasong og uttrykk. I love it! Do you?








2 kommentarer:

  1. sv; Tusen takk, utrolig koselig å høre :-) De skoene er fra Kurt Geiger. xo

    SvarSlett