lørdag 10. mars 2012

Fire, fire!

På torsdag var jeg så taper effektiv at jeg var på H&M to ganger! Første gangen var jeg med Marianne for å sjekke ut Marni kolleksjonen (som jeg ELSKER, men ikke har råd til), og andre gangen for å returnere kjolen jeg kjøpte første gangen. Når jeg først var der tok jeg meg en liten runde, og idet jeg var på vei til prøverommet gikk selvfølgelig brannalarmen. De fleste kundene gikk bare videre, men siden jeg fortsatt hadde en kjole å returnere ble jeg nødt til å underholde meg selv ved å gå litt rundt på Gina Tricot og Zara. Jeg fant noen skikkelig godbiter som jeg dessverre må sette på ønskelisten grunnet manglende finansiering.. Clutchen står på toppen, og de gule slincbacks'ene får en ganske god andreplass!

Shorts fra Gina Tricot

Superkule kjeder fra Gina Tricot

Chanel inspirert blazer fra Zara

Retro tee fra Zara's The Linen Collection

Jeg tror ikke jeg kan leve uten denne clutchen fra Zara.. MÅ HA!

Jeg dør av disse neongule slingbacks'ene fra Zara, og de oransje er heller ikke så aller verst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar